donderdag 21 juli 2016

Halterpak...

Stella vergezelt mij graag naar het Stofuiltje , een leuke stoffenwinkel met een hele toffe eigenares!!
Er zijn altijd wel stoffen die ons kunnen bekoren!! Stella zag deze keer een stof van "Halsoverkop", met stoere kerels op, perfect voor een halterpak. In de laatste nieuwe Knippie stond een leuk halterpak: het maken duurde veel langer dan verwacht (DIE VERDOMDE RARE UITLEG IN DE KNIPPIE!!!) Ik verlengde de beenlengte en voegde een rekje toe aan de zoom.
Stella geniet van haar halterpak, maar ik kies volgende keer toch voor de Hoppe om te maken.









10 opmerkingen :

Stefanie Claeys zei

Prachtige halterbroek voor een prachtige jongedame! Die laatste foto is er 1 voor in te kaderen of voor in de boekjes :)
Ze is er overduidelijk heeeeeeel blij mee!! xxx

Majella Vandeputte zei

die meid straalt in haar nieuw halterpak!!!
prachtig & héél zomers

vee zei

ik vind het wel een heel leuk pakje! daar zou ik zelf als kind (1000 jaar geleden) een hele zomer in rondgelopen hebben !

Mimaloki zei

Ik vind het super! Ziet er heerlijk uit om mee te ravotten en kattekwaad uit te halen.

Cowboys en dindianen zei

Dankjewel voor alle lieve reacties!!

Joke (The Needle Of Choice) zei

Ze vindt het duidelijk heerlijk! Lijkt me een pakje om in te wonen, zo gemakkelijk :-)

Annelies (misstraaitoenaai) zei

Wat een zalig pakje... Eentje die je liefst niet meer uittrekt. Erg mooi!

Carolien Lembrechts zei

Zwijg me van die uitleg in de Knippie soms, grrrrr ;-) Is wel heel leuk geworden, en een supermooi stofje!!!

Mimi zei

ziet r super fijn uit om te dragen ... & zo'n schoon fris stofke!
& natuurlijk een schoon model om te showen :-)

Tam Tam zei

Superleuk! De Knippie handleiding zorgt hier ook wel eens voor wat gevloek en gezucht :-)