woensdag 27 juli 2016

Billie en Pippa...

Nog nooit lukte het mij om op één dag, een ensemble te naaien, te fotograferen én te bloggen!!
Akkoord, ik was vandaag belachelijk vroeg uit de veren (slaapproblemen) maar dan nog, deze patroontjes zijn zeer vlot te maken!
Allereerst maakte ik de t-shirt , een Billie (van Zonen09). Maar deze keer volgde ik de handleiding van Isabelle (van a naais ID). Op haar blog zie je hoe je de mouwen kan aanpassen, zodat ze "meisjes-achtiger" zijn. Ga zeker eens kijken!!!
Een bijpassende short ontstond snel dankzij het Pippa-patroon (van Emma en Mona), dit patroon kan je gratis downloaden en is van een duidelijke uitleg voorzien.









Alle stof en touwtjes kocht ik bij de Stoffenkoning.
De lichtbox kocht ik bij Retronaut te Kapellen.

12 opmerkingen :

Eef zei

Supermooi...weeral!!!

Mimaloki zei

Om een slaapprobleem dan eens positief te benaderen... ;)
Leuk stofke. Geslaagde ensemble!

Joke (The Needle Of Choice) zei

Zo leuk! Die lintjes die terugkomen in de short, love it. Mooie foto's ook!

Caroline zei

Super gedaan. ZE staat er heel mooi mee. �� meter

196.be|Veerle zei

Heel erg mooi! De lintjes in de short zijn inderdaad een super idee. En die meisjesbillie moet ik hier toch ook écht eens maken.

With love - by Eva zei

Dat noem ik nogal een tempo! En een heerlijk comfortabel resultaat!

128 zei

Heel toffe outfit. Mooie combi dat zwart wit met licht blauw!

Tam Tam zei

Spuper! en dat na een korte nacht... :-)

Isabel zei

Ik ben echt helemaal fan, knap!

Isabel zei

Ik ben echt helemaal fan, knap!

Cowboys en dindianen zei

Dankjewel iedereen voor de lieve woorden!!

mamcblogger zei

Ik zag je billie ook al op IG passeren, een superleuke!!