donderdag 9 juni 2016

Theo...

Met enige trots vertel ik u, ik maakte mijn eerste Theo!! Voor de niet-naaisters die mijn blog toevallig lezen: dit is een hemd. Een ontwerp van Zonen09, waardoor je op kousenvoeten heen wordt geleid. En als je dan toch eens vast zit is er altijd koffie én Instagram (waarvoordank)! Omdat het de eerste keer was dat ik dit patroon gebruikte nam ik een goedkoop stofje van de jawel, Kwantum, omdat ik altijd een beetje schrik heb een duurder stofje te verprutsen. Maar ola, er gaan nog Theo's volgen in nog toffere stoffen ! Speciaal laten drukken bij Spoonflower!! 
Mijn jongste Dindiaantje had géén, maar dan ook totaal géén zin om te poseren. Het zijn dus foto's van Ferre met zijn ogen gericht op de tv,soms boos kijkend, met én zonder pet, ach soit, hetzij zo,...





Ik koos voor de retrokraag , het borstzakje met paspel, een paspel op de rug en oranje vintage knoopjes.
En ik ben zo benieuwd naar jullie reacties! 

16 opmerkingen :

Tam Tam zei

Mooi stofje toch, maakt niet uit dat het van de Kwantum komt! Ben benieuwd naar de volgende Theo's :-)

Amécon zei

Tof hemdje!

Saskia SSeWS zei

Ik vind die voorlaatste foto echt wel geslaagd, zou de blik uit een boekje kunnen zijn!
Verkopen ze dan stoffen per meter in Kwantum? Mooie stofjes, die robotjes zullen wel in de smaak vallen!

Anske aj stoffenspulletjes zei

Ik vind hem heel leuk! Benieuwd naar degene die nog gaan volgen! En het model is super! Real live!

Anske aj stoffenspulletjes zei

Ik vind hem heel leuk! Benieuwd naar degene die nog gaan volgen! En het model is super! Real live!

Cowboys en dindianen zei

Dankjewel lieverds!!! @Saskia: In Kwantum Nederland wel (ik woon aan de grens met Nederland hé), daar zijn ze gemiddeld 6euro/m...

With love - by Eva zei

Ik vind het een prachtig stofje! En een prachtige Theo! Voor elkaar gemaakt.

Sheena zei

Een hemd dat gezien mag worden, knap gedaan! :-)

Blanche 85 - Laurence zei

Superhemdje! Heel tof dat stofje en hoedja af vr de doorlopende print

Caroline zei

Super gedaan😘

sterrenstof by Katrien zei

Damn , nu heb ik toch spijt geen zoon te hebben :-D Heel mooi !

128 zei

Een super schoontje! Ooh wat hou ik toch van die theo hemdjes!

MamC zei

De kwantum heeft maar sjans dat hun stof met zo'n schoon Theo'ke geshowd werd!

MamC zei

De kwantum heeft maar sjans dat hun stof met zo'n schoon Theo'ke geshowd werd!

Joke (The Needle Of Choice) zei

Een hele mooie Theo! Dat stofje is echt leuk, zeker in combinatie met de oranje accenten. Laat de volgende Theo's maar komen!

Mimaloki zei

Vrolijk hemdje! Zeer geslaagd. En schoon behangpapier. Wij kozen voor iets gelijkaardigs :)