zondag 19 juni 2016

Theo 2...

In mijn vorige blogpost vertelde ik over mijn Spoonflower aankoop ...(wie het nu in Keulen hoort donderen: Spoonflower is een Amerikaanse site waarop je stoffen kan bestellen maar ook zelf kan ontwerpen). Voor een uitgebreide en nauwkeurige uitleg verwijs ik met véél plezier naar deze blog "The boy rules"! Onze jongste Dindiaan is zot van poezen en uit mijn collectie vintage prentenboeken koos Ferre een prentje uit,  dat ik inscande. Ondertussen kan je op Spoonflower dezelfde tekening gewoon aankopen, maar soit...
De stof werd besteld, kwam gelukkig ook aan, en ik ...durfde er niet in knippen!! Wat als ik het zou verknoeien?!! Het patroontje werd zorgvuldig op de stof gelegd, duuuuuzend keer gecontroleerd of de print mooi doorliep, geknipt, en.....zucht... vastgesteld dat ik EEN MOUW NIET HAD GEKNIPT!! Ik en mijn gebrek aan concentratie toch hé! Koffie werd er gezet en veel koffie werd er gedronken. Een combinatie met een andere stof kwam tot leven ...




Beetje boos omdat de poes niet mee op de foto kon!

Blij omdat de poes wél op de foto kon!

Ferre en zijn dikke vriend Lou.

13 opmerkingen :

Anske Stoffenspulletjes zei

He't is uiteindelijk een super tof hemdje geworden! Deze mouwtjes vind ik toffer dus lang leve de Verstrooidheid! 😀

wendy blomme zei

Ik vind het best ok zo! En daar gebrek aan concentratie komt hier zooooooo bekend voor 😂
Wikkelgatjes (eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

wendy blomme zei

Ik vind het best ok zo! En daar gebrek aan concentratie komt hier zooooooo bekend voor 😂
Wikkelgatjes (eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

Hilde zei

megacool!

Saskia SSeWS zei

Zalig, hoe je elk stukje emotie zo op zijn gezichtje kan aflezen! Kijk naar die laatste foto!
Enne die vergetelheid onder weg, het is alsof het zo moest zijn!

B - Naais zei

Heel leuk! En dat stofje is echt wel de max!

128 zei

Zalige Theo! Net zoals het manneke ;)

JoChapeau zei

Zo'n schattig hemdje ! (al weet ik niet of de zoon dat zo graag hoort)

With love - by Eva zei

Wat een schattige poesjes!

lisette zei

Heel erg leuk! De ruitjes op de mouwen zorgen zo juist mooi voor een fris tintje erbij. En wat een schatjes zo samen :D

Tam Tam zei

Super! En zijn sandalen passen er nog perfect bij! Wel een echte 'dikke' vriend, die kat van jullie ;-)

Joke (The Needle Of Choice) zei

Oh, wat kan ik me je reactie voorstellen toen je constateerde dat er een mouw ontbrak! Maar met dit stofje erbij is dat hélemaal in orde gekomen! Super!

Mimi zei

super die foto van Ferre & poes Lou :-)
heel tof hemdje s da geworden, fijn opgelost!