donderdag 2 juni 2016

Alison -Hack...

Voor deze post ben ik eerlijk gezegd erg nerveus, ik sta namelijk niet graag (TOTAAL niet graag ) op foto's. Ik ben namelijk een krak in rare, vreemde, dwaze snoeten trekken, meestal zéér impulsief én niet doordacht. Maar de vraag verscheen op mijn vorige blogpost:" En de aan-foto?..". Eeeeuh, ja, die had ik dus niet, of toch niet zonder mal gezicht...

Ondertussen maakte ik een "Alison" t-shirt  (patroon van VERITAS) waarbij ik op het rugpand een nep-knopenbies toevoegde.
Heel simpel door het patroondeel, van het rugpand, 3 cm van de stofvouw te leggen. En nadien af te stikken en om te vouwen. Retro knoopjes werden opgenaaid (neen, geen knoopsgaten) en klaar!

Sus was mijn fotograaf van dienst, die zéér hard zijn best deed om mij gerust te stellen.
(" Nee, mama, niemand gaat er zien dat je een pukkel hebt, of eigenlijk drie." "Gho, mama, uw haar is inderdaad froezelig van het vochtige weer maar dat is niet zo erg, die pukkels vallen harder op").

Snappen jullie mijn stress-gehalte? Hé? Hé? Dus bij deze, mijn Alison...en ikzelf...



Patroon: Alison van Veritas
Stof gekocht bij Piekewieke
Fotograaf: Sus
Stress-gehalte: hoog

Voorzichtig ben ik benieuwd naar jullie reacties!

24 opmerkingen :

March zei

uw haar froest. :-)

Pascale zei

Ik ben verliefd op die knoppekes achteraan. Ben weeral helemaal verkocht om er zo ook nog eens eentje te maken :-)

With love - by Eva zei

Die zoon toch ;-) Hij heeft ongelijk; het enige wat mij opvalt is die toffe knopenbies met de allerschattigste knoopjes!

Hilde zei

Super mooi Nathalie! En uw haar is dat ook na de gift aan think pink! En die pukkels zijn weg-ge-photoshopt of wat?

Cowboys en dindianen zei

@March: Joenge!!
@Pascale: Echt leuk om te maken!
@Eva: <3
@Hilde: Schmink, véél schmink!!

Marleen zei

Knap nathalie 👍👍👍💖👌😙😙😙

Marleen zei

Knap nathalie 👍👍👍💖👌😙😙😙

hilde dielis zei

Wauw! Jaloers op uw talent!

Cowboys en dindianen zei

@marleen én @Hilde D: bloos bloos

wendy blomme zei

Haha heel herkenbaar!! Er staan binnenkort ook enkele shoots voor mezelf op het programma en ik kijk er nu al tegenop!
Maar de top staat je wel leuk ;-)
Wikkelgatjes (eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

wendy blomme zei

Haha heel herkenbaar!! Er staan binnenkort ook enkele shoots voor mezelf op het programma en ik kijk er nu al tegenop!
Maar de top staat je wel leuk ;-)
Wikkelgatjes (eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

Tam Tam zei

Goh, ik doe dat ook echt niet graag :-). Maar je doet dat goed, die stress is nergens voor nodig. Mooi bloesje!

Katja (@Yane) zei

Super mooi en staat je geweldig!
Zijn dat losse patronen van Veritas of een boekje?

JoChapeau zei

Kei kei tof !!! Enne, nu je weer een drempeltje overwonnen hebt ... :-)

128 zei

Hij is super leuk geworden! En die kinderuitspraken... tja, zalig toch

MamC zei

Fotovrees of niet, knappe top met ❤ voor de knoopjes!

MamC zei

Fotovrees of niet, knappe top met ❤ voor de knoopjes!

Mimaloki zei

Herkenbaar die fotovrees. Maar het resultaat mag er zijn. Alleen de Allison valt op. En dat knopenpand maakt het af. Goeie hack!

TinneV(Naaisgerief) zei

Dat T-shirt leidt gewoon alle aandacht af hoor ;-) Knap!

Anske aj stoffenspulletjes zei

Helemaal niets mis met je aan foto's! Maar ik ken de stress 😀 ik kijk ook altijd weg of naar beneden.
Heel tof bloesje!

Cowboys en dindianen zei

Iedereen erg bedankt voor de reacties!!

sterrenstof by Katrien zei

Topfoto'd: kinderen laten het beste in hun mama boven komen ! Mocht ik geen naaidip hebben, ik kopieerde jouw tshirt schaamteloos ! En ... Frizzy hair, don't care (hier hetzelfde 'probleem' bij vochtig weer) !

196.be|Veerle zei

Heel erg mooie T-shirt! Ik heb zo het gevoel dat jouw uitleg voor het knopenpad hier ook nog wel eens van pas zal komen...

Joke (The Needle Of Choice) zei

Ik vind het nochtans wel leuk om het gezicht achter de blog te zien, aangename kennismaking! En dat shirt is geweldig, helemaal fan van het knopenpat!