zondag 29 mei 2016

Marrakesh Mix voor Mezelf...

Mag ik even zeggen dat ik hÊ-le-maal fan ben van byevamaria en haar "Urban Style" -boek?! Dit naaiboek bestaat uit alleen maar toffe patronen met de allerleukste namen van de hipste steden. Voor mezelf maakte ik de "Marrakesh Mix" in zeer lichtroze stof mÊt panter-print uit de Kwantum. Het is dus realistisch dat er iemand nu haar gordijn of tafelkleed in mijn jurkje herkent...
Het jurkje stond snel in elkaar, de foto van het resultaat stond minstens even snel op Instagram met dÊ boodschap: "soon on the blog". ...(Euh, niet dus: mijn energie-peil weer eens onder nul ,toch te veel gluten +lactose binnen gekregen, emotionele rollercoaster en bam: gecrashed. )
Maar lieverdjes, twee weken later dan ik wou: mijn Marrakesh Mix die mij doet verlangen naar warm weer! 





Wat vinden jullie van mijn Marrakesh Mix?????

21 opmerkingen :

Marleen zei

Het is prachtig geworden! 👌👌👌💖

Marleen zei

Het is prachtig geworden! 👌👌👌💖

Jozefien zei

Ziet er heel mooi uit!

madamestof zei

Prachtig stofje! Het jurkje zou zo in mijn kast mogen ☺️

Cowboys en dindianen zei

@Marleen, @madamestof, @Jozefien: dankjewel!!!!! xxxx

Joke (The Needle Of Choice) zei

Hij is fantastisch! Wat een geweldig leuk stofje, het moeten niet altijd designers zijn. Helemaal klaar voor de zomer!

Majella Vandeputte zei

geweldige stof!!!! ziet er supermooi uit!!!
ik ben ook fan van haar boek... vol met mooie naaisels

128 zei

Top zomer gerief! Ik blijf ook fan van dit patroon, en van het boek en ook gewoon van Eva ;)

Barbara zei

suuupermooi!!! wat een toffe stof ook, en dat gewoon van bij kwantum, allez zeg! het boek heb ik ook, maar nog niet de kans gehad er iets uit te maken, hopelijk komt dat gauw! Deze is alleszins de moeite waard!! nu een aan-fotootje nog? ;-)

sterrenstof by Katrien zei

Heel mooi ! Boek heb ik (nog) niet: voor mij zijn de patroontjes te klein en voor mijn dames nog te groot ...

Sheena zei

Knap! Heel geslaagd :-)

eva maria zei

Haha, Fabienne! Ik ben ook fan van jou x

eva maria zei

Stof van de Kwantum?! En zo cool! Supergeslaagd, deze Marrakesh, I love it! En dankjewel voor de complimenten x

ZowieZo Handmade zei

Wauw, zo'n schoon versie!

Cowboys en dindianen zei

Dankjewel iedereen voor de complimenten!!!!

tussensoepenpatatten zei

Ik snak naar een aan-foto! :-) Prachtig!

Saskia SSeWS zei

Supermooi geworden!

lisette zei

Heel gaaf! Hip en ook nog chique.

Mimaloki zei

Kwantum voor kledingstof? Moet daar ook eens binnen gaan :) Ên me dat boek aanschaffen. Dit is een prachtexemplaar. Wil dit wel in mijn kast.

Cowboys en dindianen zei

Dankjewel iedereen voor de lieve reacties!!!

Blanche 85 - Laurence zei

oooh deze is echt mooi!!