vrijdag 29 april 2016

Sky + Cisse...

Sky + Cisse: het lijkt wel op de titel van een liefdesfilm, maar dan wel ééntje waarbij de bruid gaat lopen! Exit Sky!!
Mijn dindiaantje Stella vroeg mij voor één kéér eens iets te maken voor haar nl. een korte broek, een Cisse. Stella is een pittige 9-jarige die weet wat ze wil.:"Een broek in DIE STOF met een topje IN DIE STOF."
Met volle moed en goesting begon ik aan de Cisse...duidelijk, vlot maakbaar ..kortom zalig patroon!! I LOVE zonen09
Met evenveel moed en goesting begon ik aan de Sky-top ...duidelijk, vlot maakbaar...EN TE KLEIN GEMAAKT DOOR MIJZELF!!!!! Nondedju!! Natuurlijk had ik niet zuinig geknipt, dus opnieuw knippen ging niet. Ik zwierde gans mijn teleurstelling op Instagram en kreeg héél wat troostende woorden en tips (maak het knopenbiesje wat smaller: check + vergroot de armsgaten: check).
Maar een paar uur wakker liggen en piekeren gaf me de oplossing: voorpand in twee knippen én een strook tussen stikken. Ik liet mij inspireren door de Tinny én de prachtige naaisels van deze dame.
En ziehier het resultaat: een blije Stella in haar Sky + Cisse !












De stoffen kocht ik lang, lang geleden in Kapellen.

En wat vinden jullie van Sky + Cisse???

14 opmerkingen :

Marleen zei

Prachtig. .. zoals altijd 💖

Marleen zei

Prachtig. .. zoals altijd 💖

Cowboys en dindianen zei

Dankjewel lieve Marleen!!!!

Jimmy zei

Heel mooi!!

Majella Vandeputte zei

Tof gecombineerd. Ze straalt!

eefje zei

Mooi! En de reactie is gelukt jihaa!

Cowboys en dindianen zei

Yes!! Eefje!! Bedankt Jim!!! Dankjewel Majella :)

Petite Bout de Chou zei

Waw, mooi. Die vergissing bracht iets heel moois voor!

Cowboys en dindianen zei

Bedankt!! Petite Bout de Chou !!!

nele jaspers zei

chic en stoer tegelijk!

TinneV(Naaisgerief) zei

gelukkig dat je hebt volgehouden want het ziet er echt mooi uit!

Annelies (misstraaitoenaai) zei

Wat een leuk setje!!

Joke (The Needle Of Choice) zei

Zo tof! Sky zag ik al op IG, Cisse heb ik precies gemist? Gelukkig zie ik hier het geheel, echt de max!

Mimaloki zei

En Stella heeft smaak. Zo mooi seg!