donderdag 14 april 2016

Billie 2 en 3...

Vandaag even bloggen met terugwerkende kracht:de paasvakantie was gereserveerd als" kindertijd" en 's avonds had ik écht geen energie meer om iets te doen! De volgende Billie's zijn dus voor de vakantie gemaakt. En om jullie niet te vervelen: 2 Billie's in één klap!!





                          
Stoffen: Halsoverkop - Mies en Moos +coupons gekocht bij het Stofuiltje

Ps: Ik was toch stiekem trots dat ik Sus zag verschijnen op de Zonen09- facebook én instagram!! Hebben jullie mijn zoon gezien?

4 opmerkingen :

Tam Tam zei

Terecht trots! Mooie shirts voor je coole zoon!

Amécon zei

Halsoverkop heeft toch mooie stofjes, de eerste is dan ook mijn favoriet, mooi gedaan!

Cowboys en dindianen zei

Dankjulliewel!! Ja, de eerste is stiekem ook mijn favoriete!!

Joke (The Needle Of Choice) zei

Super mooi! Combinaties die ik zelf niet bij elkaar zou leggen maar die Super goed werken!!