zaterdag 5 maart 2016

Thor + Melkbrigade

Zoals ik vorige keer al vertelde, is Ferre zot van katten! Voor mij was de poezenstof van Melkbrigade dan ook een echte aanwinst! Ik vond het dan ook wel grappig om te lezen /horen dat héél wat mensen dat een gedurfde zet vonden! Maar ik ben dan ook een durf-al (ahum) en maakte een Thor uit de nieuwe La Maison Victor. Onze jongste dindiaan was weer super content , alleen hem op foto krijgen was vandaag niet zo evident...Onze kippen Rozemieke, Annemieke en Xavier ontsnapten steeds en liepen vrolijk achter mij door!! Exit concentratie en goesting van mijn model :)



En daar kwamen de kippen voorbij....
 Maar geef toe: een jongen kan best stoer zijn in een kattentrui!! Ben benieuwd naar jullie reacties ;)



15 opmerkingen :

Amécon zei

Ik vind dit stofje eentje dat én voor meisjes én voor jongens past. Die Thor is een truitje dat ik ook nog wil maken. Heel tof met dat zakje!

Stefanie Claeys zei

supermooi!!

Barbara zei

Ik vind het zeker en vast geslaagd!!kan absoluut ook voor een jongen!! En die stof, ik ga toch ook echt eens een aankoopje doen denk ik :-)

Cowboys en dindianen zei

Het patroon is normaal voor een t-shirt maar zo gaat dat ook wel hé!

Cowboys en dindianen zei

Dankjewel Stefke!!!!

Cowboys en dindianen zei

Awel ik was ook meteen verkocht toen ik ze zag bij Bambiblauw!!

Anske aj stoffenspulletjes zei

Ik vrees dat veel kattenstofjes nogal vrouwelijk zijn. Spijtig voor je kattenliefhebber. Maar deze is echt super! En maakt het een bangelijk trui voor hem!

Marleen zei

Wat heb je dat weer prachtig gedaan!
Zie hoe trots Ferre is!

Marleen zei

Wat heb je dat weer prachtig gedaan!
Zie hoe trots Ferre is!

With love - by Eva zei

Met die doorstikte sweaterstof vind ik het echt stoer. En die poes op dat zakje <3

Cowboys en dindianen zei

Misschien moet ik eens stoere -jongens -katten-stofjes ontwerpen!

Cowboys en dindianen zei

Dankuuuuuuuuuuuuuu lieve Marleen!!

Cowboys en dindianen zei

Schattig maar stoer hé ;)

Annelies (misstraaitoenaai) zei

Dat borstzakje is echt top!! En ik vind de trui heel stoer staan bij je kleine ventje! Super!

Cowboys en dindianen zei

Dankjewel Annelies :)