woensdag 2 maart 2016

Leather sweater + Melkbrigade ...

Onze jongste dindiaan is een échte katten-fan!! De ganse dag zie je Ferre rondrennen met onze kat Lou'ke! En ik weet niet wie er het meeste van geniet : Ferre of Lou'ke?!
Dus toen ik bij Bambiblauw deze sweaterstof van Melkbrigade zag, wist ik dat ons dindiaantje er dolgelukkig mee zou zijn! Als patroon koos ik voor de Leather Sweater van LMV met neutrale mouwen. Zo heb ik nog stof over voor de Thor uit de nieuwe LMV!! (...volgt nog!)

Voor- en rugpand van Melkbrigade

Melksnorretje in Melkbrigade
Zéér klein melksnorretje!
                        
Onze Lou!!

13 opmerkingen :

Majella Vandeputte zei

Prachtig, déze stof zóu ik nooit kiezen vr een jongen MAAR het is prachtig. Goed dat je het durft.

Annelies (misstraaitoenaai) zei

Heel mooi! En die eerste foto met dat vingertje: schitterend!

With love - by Eva zei

Wat een stoere sweater! Geweldig gecombineerd met de doorstikte stof en de boorden,die maken het extra jongensachtig.

Cowboys en dindianen zei

Dankje Majella!

Cowboys en dindianen zei

Het is nogal een kereltje ;)

Cowboys en dindianen zei

Eva, jij bent een inspiratiebron qua toffe stofcombinaties!!!!!!!!

JoChapeau zei

Keitof !!!

Cowboys en dindianen zei

Ferre is er vooral erg blij mee!

Saskia SSeWS zei

Ja, deze staat hem supergoed. Inderdaad, het zou ook niet in mij opkomen voor een stoere jongen. Maar nu zie ik dat deze trui hem minstens even stoer houdt!

Cowboys en dindianen zei

Ferre is zelfs een glitterfanaat (maar dat is zelfs voor mij een brug te ver ;) !!

Piepow zei

Net zoals vele anderen waarschijnlijk zou ik deze stof nooit kiezen voor een jongen, maar je hebt er echt een supertoffe jongenstrui van gemaakt. Cool!

Cowboys en dindianen zei

Dankjewel!!

Cowboys en dindianen zei

dankjewel!!