dinsdag 8 maart 2016

Kadootjestijd...

Nee, ik ben niet jarig. Nee, mijn blog ook niet. Nee, er is niet echt iets speciaals aan de hand of zo, behalve dan dat de zon schijnt. Ik geef cadeautjes weg, gewoon omdat het kan en ik dat wil.
Ik wil gewoon iedereen bedanken die mij steunt, rust gunt, begrijpt dat ik drie uur ga slapen op de zetel midden op de dag, die mij berichten blijven sturen ondanks het feit dat ze er geen terug krijgen, die mij mooie foto's uit München, Cuba enz.. sturen,die mijn huishouden helpen runnen, die mijn kinderen wel eens ophalen van school, die mijn Dindiaan ook opvrolijken (want hij is er 100% voor mij), die mijn blog willen lezen en erop reageren...
En daarom tromgeroffel:
Deze blauwe papiertjes bevatten piepkleine gaatjes waardoor het koperen achtergrond zichtbaar is.

Zwart/wit strepen afkomstig van pentekening (anatomische weergave van een voet)

De ring bestaat uit een gedeeltelijke vingerafdruk die in ik in een tijdschriftje zag, de oorbellen zijn twee verschillende ranken met blaadjes.
Drie setjes " frutsels" door mij in elkaar geknutseld zijn. Alle papiertjes komen uit tijdschriften van Flow.
 Nee, ik ga niet de term "juwelen" gebruiken  want die eer is voor bv. Gerhild Kirchner, mijn scoutsleidster en schoonzus van mijn broer (wow, moest je effe over nadenken hé). Zij is een échte juwelenontwerpster, ik ben een frutselaar!

Hoe kan je deze winnen? Door gewoon je naam hieronder te zetten + welk setje je graag wil winnen:
1. blauw op hondenkaartje
2. zwart/wit op tekstje
3. Mix op roos papiertje
Mijn blog volgen mag natuurlijk ook, doe ik niet onnozel over! Drie onschuldige handjes kiezen zondag 3 winnaars.
Succes!!!

11 opmerkingen :

Annelies (misstraaitoenaai) zei

Kadootjes vind ik heel leuk: zowel om te geven als om te krijgen :-) Dus ik waag graag mijn kans voor het eerste setje op het hondenkaartje!

Stefanie Claeys zei

Ze zijn alledrie zeker de moeite waard!!! Ikzelf vind het eerste setje het mooiste, maar ik heb geen gaatjes in mijn oren, dus laat ik de kans aan anderen!! Prachtig gedaan!!! xxx

Lies Bet zei

Ik doe graag mee voor het blauwe setje op het hondenkaartje. Jouw blog volg ik ook!

Saskia SSeWS zei

Stilstaan en dankbaar zijn ... dat moeten we af en toe doen hé! Mooi geschreven.
Ik lees hier al een hele tijd mee. Blijkbaar meer talenten dan naaien. Ik zou me wel graag verblijden met het eerste setje!

Pascale zei

Ik vind het blauwe setje op het hondenkaartje gewoonweg prachtig!! Maar ik vind niet dat ik ze ook maar in de verste verte 'verdien'.

Jo-Lynn Van Damme zei

Ik ben verliefd op het zwart-witte paartje! Blij dat je zomaar iets weggeeft, dat doe ik ook steeds vaker! :-)

Unknown zei

Toch mooi Natalie, ik kan zelfs niet frutselen ☺

Anske aj stoffenspulletjes zei

Super leuk. Ik hou van spontane cadeautjes! En ze zijn nog supermooi ook! Grote fan van je blog! :-)
Het meest verliefd op het zwarte setje!

Ilvie Van Loock zei

Amai helemaal verliefd op zwart/wit. Dat de onschuldige handjes geluk mogen brengen :))
Nog veel frutselplezier

Ellen Bruyns zei

Helemaal weg van het laatste setje!

Rowan Eykens zei

Ik vind het tweede setje het allermooist! Ik doe heel graag mee!