zaterdag 12 maart 2016

Grace-jurkje voor Rosebelle...

Hier vertelde ik jullie al over Rosebelle, toen nog een pittige kleine baby, nu een pittige prachtige roos van 1 jaar!! Op een jaar tijd heeft dit kleine meisje een grote plek in mijn hart veroverd! En voor haar eerste verjaardag wou ik dan ook een jurkje voor haar maken! Nu is mijn kennis qua jurken naaien eerder wat beperkt omdat  onze Dindiaan Stella niet écht een jurken-mie is..
Maar ik ben stiekem wel trots op het resultaat!! Als patroon koos ik de Grace baby-jurk van Emma en Mona. De stofkeuze was simpel: er moest roze aanwezig in zijn (ahja, met zo'n naam als "Rosebelle"!).



Ik maakte een kleine roosjes-broche.

De roze buitenstof van het voorpand is afkomstig van een topje van Who's that girl dat ik ooit kocht maar nooit droeg.
De groene tricot idem dito!
De katoenen hartjesstof kocht ik bij PP Textiel.
De kamsnaps zijn  afkomstig van Stofuiltje
Ik heb kamsnaps van Prym maar die lossen precies vrij makkelijk of doe ik iets fout???
Als je tips hebt, graag!!
Oh ja!! Je kan nog steeds meedoen aan mijn kadootjestijd!! Wie weet is er wel iets voor jou bij !!

12 opmerkingen :

128 zei

Zo lief!

Cowboys en dindianen zei

:)

Ilvie Van Loock zei

Tips voor kamsnaps. Ik koop die van prym ook niet. Ik koop de originele en ik kook ze eerst. Dan gaan ze vlotter open en toe. Groetjes

Annelies (misstraaitoenaai) zei

Erg mooi jurkje voor een meisje met zo'n mooie toepasselijke naam!

Cowboys en dindianen zei

Koken?! Hihi, oké! Awel, ik ga dat proberen :)

Cowboys en dindianen zei

Ze staat er erg schattig mee :)

Stefanie Claeys zei

Het staat haar geweldig! ik ben er ongelofelijk blij mee! Dankjewel lieve suikertante! Xxx

Katja (@Yane) zei

Zoooooo schattig!

Cowboys en dindianen zei

Dankje Katja!!

Cowboys en dindianen zei

Hééééééél graag gedaan!!!!!!!

Amécon zei

Een kleedje dat tot in de details bij de naam past!

Cowboys en dindianen zei

Was over nagedacht ;)