zondag 7 februari 2016

Zwaantjes...

Jullie weten het al, ik ben géén winter-mens, geef me licht en zonneschijn!
Ik kijk dan ook al reikhalzend uit naar de lente!
Maar de weergoden werken niet super goed mee dus dan haal je de lente maar in huis...
Ik kocht voor mijzelf dé lente-bloemen bij uitstek: tulpen
(en dan nog enkele bloemen waarvan ik de naam totaal niet van ken! Iemand???)
...dit samen met enkele takken wilgenkatjes...

 Op de vaas tekende ik met krijtstift enkele sierlijke zwaantjes die rustig zwemmen in het water van mijn vaasje!
Wanneer ik de zwanen beu ben, ga ik er gewoon met een vochtig doekje over en voila....weer plaats voor iets anders!


Zelfs de zon kwam kijken naar mijn zwanen :)

6 opmerkingen :

Barbara zei

Ooh, zooo tof!! Ik word er helemaal vrolijk van! Ik kocht onlangs dezelfde bloemetjes als de gele maar dan roze, en dorie toch, ik kan me de naam niet meer herinneren!! Ik heb het nochtans gevraagd aan de bloemist! Als ik erop kom, laat ik het nog weten :-)
Ps. Ik heb sinds kort ook een blogje en doe op dit moment een give-away van twee stoffenpakketjes, altijd welkom voor een kijkje :-) http://lilliepawillie.wordpress.com

128 zei

Super leuk gedaan!

Cowboys en dindianen zei

Ik ben meteen gaan kijken op jouw blog!! Leuk zeg!! En jep, ik doe graag mee aan jouw give-away!!
Blijkbaar zijn die bloemekes gekend onder de naam "bloemistenverdriet" (omdat ze heel lan schoon staan!)

Cowboys en dindianen zei

Dankjewel!

Saskia SSeWS zei

Hartje voor de zwaantjes! Super mooi geschikt ook!

Cowboys en dindianen zei

Bedankt!