woensdag 10 februari 2016

Pin it & make it! (1)

Ik zal het maar meteen bekennen ; ik ben een verslaafde...een pinterest-verslaafde!
Ik hou zooooo van de leuke ideeën, mooie foto's, toffe teksten!
Nog voor er sprake was van virtuele prikborden, had ik al plakboeken vol ideeën, schoon foto's, knipsels en frutsels.
Mijn eerste plakboek maakte ik als 4 à 5-jarige over...Lady Diana!! Ik vond dat zo een schone madamme!
Maar soit, ik dwaal af!
Deze blogster deed een tijdje geleden de oproep om ook daadwerkelijk iets te doen met al die pins die op menige borden verschijnen.
Zo ontstond Pin it & Make it!

Op één van mijn borden staat deze foto: Ik hou zo van die glazen kastjes, dozen, boxen,...net mini-tentoonstellingen!
http://www.bloodandchampagne.com/
En wat vond ik gisteren in de Kringloop?! Jep!! Een glazen.....vogelkooi

Den Dindiaan draaide met zijn ogen, de Dindiaantjes riepen: "iiiieeuuww, jakkes!!" (Er lagen nog strontjes, pluimpjes en papieren uit 1995 in)
Maar de cowgirl straalde ;)
Een Soda-bad later had ik mijn eigen glazen kooitje!


Mijn kruiden staan nu veilig in hun huisje (onze poes Loeke is er net iets te dol op!)
Met krijtstift hun naam erbij en klaar!
Pin it & Make it & LOVE IT!

9 opmerkingen :

128 zei

Wat een kringloopgeluk! Heel leuk!

Cowboys en dindianen zei

Dankjewel!!!

Amécon zei

Deze is ook wel heel mooi en origineel!

Cowboys en dindianen zei

Erg bedankt!!

Cowboys en dindianen zei

:)

Ik maak het zelf nu zei

Tof gedaan en leuk de namen erbij!

Cowboys en dindianen zei

Dient vooral als geheugensteuntje ;)

Katrien zei

Wat een tof kruidenkastje heb je ervan gemaakt! ♥

Cowboys en dindianen zei

Ja! De kruiden zijn ondertussen al serieus gegroeid!