woensdag 11 november 2015

Licht...


Soms heeft een mens licht nodig, veel licht.
Ik ben zo een mens.
Ik kruip ineen van donkerte, hou er totaal niet van.
Ik steek overal lampen en kaarsjes aan, zou het liefst van al met een zaklamp onder mijn hoofdkussen slapen en ben uitermate blij wanneer ik mijn kerstboom mag zetten. 
Niet omdat ik een" jippiejajoo-jingle bells-persoon" ben maar omdat je belachelijk veel lampjes in zo'n boom mag hangen zonder dat er iemand denkt" amai, dat is er volledig over"!

Allé, stel u eens voor dat de opwarming van de aarde niet alleen voor extra warme maanden maar ook voor extra lichte dagen zou zorgen...Ik zou zonder scrupules heel dat proces eens goed versnellen!
Overal en altijd mijn auto gebruiken, fruit uit Jakkamakka, groenten uit Poetjelapland, vergroten die ecologische voetafdruk!!
Maar vooraleer ik boze berichten krijg, ik doe bovenstaande zaken dus niet hé! Hahaha!! Er was efkes paniek hé!!

Nee, ik maak ecologisch verantwoorde bakpapieren zakjes waarin ik gerecycleerde glazen pottekes stop...en zorg zo voor LICHT!!

Wat kan je gebruiken?
 Broodpapier, bakpapier, papieren zakjes...
Je vindt voor het vouwen van de zakjes allerlei stappenplannen op Pinterest...of je bekijkt uw broodzak van de bakker eens goed.
De papieren zak versieren met stickertjes, washi-tape of bestempelen met leuke stempeltjes.
Je kan de zakjes eventueel inwrijven met maïs-olie om ze extra lichtdoorlatend te maken maar soms wrijf je de versiering er dan mee af.
Duik in uw ijskast en eet die pot confituur leeg!
Kaarsje er in en hupsakee!!
Nooit zonder glazen potje doen hé! Zeg dat de Cowgirl het gezegd heeft!
En dan nu een spreuk om te sluiten:



Bron: The Nest

5 opmerkingen :

Majella Vandeputte zei

Ik doe graag méé met jou. Kids zullen dit geweldig vinden.

March zei

steek om te beginnen die Ledstrip al maar aan dan hé. :-)

Cowboys en dindianen zei

Sowieso! !!! Love it!!

Cowboys en dindianen zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Cowboys en dindianen zei

Jaaaaa!!! Altijd een leuk resultaat! !