zaterdag 11 juli 2015

Bestempel eens een schoen...

Ik weet niet hoe dat bij jullie zit maar ik heb een shop-budget, ook tijdens de solden, vooral tijdens de solden. Zonder vooropgesteld budget ben ik een losslaand projectiel, ik kan alles gebruiken, de Dindiaantjes hebben dan écht 35 broeken, 20 paar schoenen, 15 regenjassen, en weet-ik-veel- wat nodig!
Ik ga dan compleet uit de bol! Niet normaal!
Maar dat is dus buiten de Dindiaan gerekend: mijn wederhelft zegt niets maar kijkt mij aan met een blik van:" Nee, Cowgirl, écht?? Méént gij dit nu serieus?!".
En ik moet toegeven , lieve mensen, dan is mijn shop-goesting over. Dan voel ik mij schuldig, dan doen we dus niet zot hé.
Zodoende overloop ik braaf de kleerkasten van de Dindiaantjes: wie heeft er wat nodig??
Gewapend met een mentaal lijstje en de priemende blik van de Dindiaan in gedachten ga ik op jacht...
Gevolg: ik koop van alles voor de Dindiaantjes en ietsjes minder voor mezelf...
(En voor de Dindiaan?? Nee, niks, dan moest hij maar niet zo streng kijken)...

Nu had ik voooooor de solden en voooor het bekijken van de kasten, leuke schoenen gezien. Onnodige schoenen weliswaar, maar toffe!! Voor mijzelf!! Met een tijger-of, dalmatiër, of zebraprint, zo tof dat ik zelfs niet kon kiezen!! Maar helaas ook zo duur... Ik koop graag schoenen, maar ik verslijt zo ook geweldig goed! Mijn schoenen zien in de klas nu eenmaal af: potjes verf erover, lijm van het lijmpistool erover, pipi en kaka, ja, meegemaakt. Dus geen schoenen van €150 voor mij.
Tadaaaaa: ziehier de oplossing! De DIY schoenprint!:

Nodig:
- schoenen
- textielverf
- stempeltje (zelfgemaakt van een gom of aardappel)
- stempelkussen of afwassponsje
- een tof achtergrondmuziekje
- een koffietje
Deze laatste twee zijn niet persé noodzakelijk doch aangenaam.

En stempelen maar!! Voldoende lang laten drogen, fixeren met een spuitbusje en een stapje in de wereld zetten!



Voor

en na!


Adios!!

8 opmerkingen :

gerhildemaakt zei

Leuke DIY! Hopelijk kunnen ze eventjes proper blijven. :-)

Saskia SSeWS zei

Goed gelukt! Enn een vlekje meer of minder zal hier niet opvallen hé!

Cowboys en dindianen zei

Hihi! Ja! Daar ga ik voor! !

Cowboys en dindianen zei

Inderdaad! !! :)

128 zei

Zeer gedurfd! Maar ooooh zooo mooi!

Cowboys en dindianen zei

Dankjewel! !!

Katrien zei

Wat een originele schoenen.

Cowboys en dindianen zei

En ze zitten zalig!!