zondag 16 maart 2014

Froy en Dind...

Ik ben zot van Froy en Dind!
Ik ben zot van hun blikken dozen, zot van hun schriftjes, zot van hun kleertjes, zot van hun stofjes, van alles wat ze hebben eigenlijk!
Het is dan ook een zaligheid dat ze een winkel in 't Stad hebben!
(jaja, chauvinist, Antwerpen dus!)
En vlakbij kan ik ook al mijn Froy en Dind -verzameling aanvullen!
Lieve Vriendjes (mét webshop) : schattig winkeltje met enkel mooie spullen!
Stofuiltje:schattig stofwinkeltje met enkel mooie stofkes!
In het Stofuiltje kocht ik deze Froy en Dind-stof!
Ik maakte er een hoodie van (jawel uit SVDHZ) voor Sus:
Smelt, zooooo'n schoon donker oogskes!!


En de jongste zoon die met zijn smurfen-ijs-mond ook niet op de foto wou ontbreken!!
 
Bedankt voor het bezoekje!!!
 
Ps: 



9 opmerkingen :

stefanie zei

Supermooi! Ook dat smurfen-ijs-snorretje!!

Cowboys en dindianen zei

Ja, vond hij supelllll lekkelll!!!!!

ikke zei

Te gek die twee mannen!

KellyJade zei

Leuke trui! En idd mooie en hele donkere ogen!

CreativEls zei

Het staat hem beeldig ! En dat blauwe snoetje is assorti hé.

Brigitte Peetermans zei

mooie blauwe hoodie
mooie dito smurfenmond!

Juffertje in het Groen zei

♥ F&D! Jouw hoodie is prachtig!

GreetJans zei

Kei cool zouden mijn meisjes zeggen.

cindy @ inspirée par georgette zei

heel mooie hoodie!