dinsdag 5 november 2013

Charlie's bengel...

Dat ik dol ben op Charlie zagen jullie al hier en hier!
Maar ik maakte er ook ééntje voor onze jongste dindiaan.
Een Charlie met lange mouwen deze keer.
En onze dindiaan, awel, hij .......HAAT Charlie!!!
Charlie prikt!(hoe kan dat nu Ferre; het is tricot!!)
Charlie is niet cool! (jongen, wat wéét een 3-jarige nu van coolheid af?!)
Charlie moet UIT! (ja, tis goed, maar eerst wat fotootjes!)



Zucht..., geduld moeder, geduld...

Ah ja, voor ik het vergeet:
- stoffen (zéér zachte) uit Hoogboom
-de header is in orde (joepie!)
-mijn fototoestel is nu to-taal een langzame dood gestorven, dus tips voor een handig toestel zijn welkom!

Tot de volgende!!


10 opmerkingen :

Nena zei

Zeg dan maar aan de kleinste dindiaan dat mijn kleinste jongen Charlie wel cool vindt ;) ♡

billiepop zei

Maar allez, de Charlie is nog zo mooi! De kleinste dindiaan heeft ongelijk :-).
(Ik moet toegeven dat dat bij mij ook een heilige schrik is: dat wanneer billiepop een eigen mening heeft, de kleertjes die ik zelf zo mooi vind, niet zal willen dragen. Stel dat het zo'n K3-chick wordt ofzo, brrrr.)

Twee emmerkes water zei

't is nochtans wel ne mooie Charlie ze :)

CreativEls zei

Nochtans staat die dindiaan beeldig met die prachtige Charlie ! Tof dat jouw banner gelukt is, ook mooi ! Ik heb een spiegelreflex camera van Nikon, heel content van.

Saskia SSeWS zei

Ik vind dit een PRACHTSTUK, ik zag nog geen enkele keer dat iemand er een driehoekje in verwerkt heeft bovenaan ... (of zie ik dat verkeerd?).

Cowboys en dindianen zei

Ja, heb je inderdaad goed gezien! ! Ik vond dat wel een mooi effect:-)

Juffertje in het Groen zei

Een heel mooie én coole Charlie. Kerels van 3 en 5 durven af en toe wel eens een andere mening dan die van hun moeder er op na houden. Ach, dat keert wel.
Wat het fototoestel betreft: ik heb een spiegelreflex van Canon en ben daar heeeeeeeeeel content van.

JoChapeau zei

Uw jongste dindiaan kent er niets van ;-)

Sarah zei

Dat tussen haakjes is zo grappig!
't Is nochtans een heel schoontje.

Lies: zei

dat is nu eens echt een schoon charlieke zie!