dinsdag 29 oktober 2013

Het meisje met de parel...

Ik had eind juni een kleine blog-pauze ingelast, een kleine pauze dat een grote werd, een grote pauze die bleef voortduren. Nochtans viel er heel wat te vertellen: de dindianen en ik gingen op vakantie naar Frankrijk, we pakten ons hebben en houwen in voor een (ietwat ongeplande) verhuis en we braken ons halve huis af (reden van de verhuis).
Mijn hart werd weer goedgekeurd en ik startte ein-de-lijk weer op school. Het huis werd stillekes aan weer opgebouwd (nog lang niet af!!) en alle hobby's van iedere dindiaan gingen weer van start. En daar knelt nu net het schoentje: ik had gewoon geen tijd om te bloggen, al was het maar een klein berichtje, het ging niet, ik was gewoon te moe. Maar nu en dan kreeg ik een berichtje vanuit blogland:" aan een winterslaap begonnen, cowgirl??". Kreeg ik vanuit het niets nieuwe volgers(stel u voor!)...
Dus, nu het weer vakantie is, tijd voor een nieuw berichtje, een kleintje, zomaar, om te zien of ik het nog kan!
 
Ik stel u voor:
"Het meisje met de parel"
 
Meisje met de parel (schilderij uit 1665-1667)van meester Johannes Vermeer .
 
 
Stella met de parel (foto uit 2013).
 
(Alleen jammer van de waas over de foto, ietsjes later gaf mijn fototoestel de geest.)
 
Zo, ik ben weer begonnen...:)
 

10 opmerkingen :

KellyJade zei

welkom terug!

vee zei

Volhouden, ik heb u gemist !!!

billiepop zei

Welcome back! Goed begonnen is al half gewonnen ;-).

Twee emmerkes water zei

jeej :)

Juffertje in het Groen zei

Fijn dat je terug bent! 'Het meisje met de parel' blijft een intrigerend schilderij. Heb je de film gezien / boek gelezen?

tutto riciclabile handmade/ragdollsvfk zei

Welkom terug,
Prachtig schilderij ook

March zei

Hoe? Waart gij weg?
;-)

Cowboys en dindianen zei

Ooooh! Dankjewel allemaal! !!

Cowboys en dindianen zei

Hoe? Had jij mij dan niet gemist ofwa??

Brigitte Peetermans zei

We hebben je heel erg gemist! Ik dacht al dat je al die tijd verwoed aan het naaien bent geweest met de stofkes die je van me ontvangen had. :)

Maar ja, ik begrijp het, in bloggen kruipt verrassend veel tijd.

Mooie foto van Stella.