donderdag 4 juli 2013

Winnaar kadootjestijd...

Ik weet het, ik weet het, ik ben te laat met de trekking voor mijn eerste give-away!
Normaal zou ik dit afgelopen maandag hebben gedaan, maar Stella was ziek (ontstoken keel en amandelen) en  onze kat (Poes Jacobs) kwam zwaargewond thuis (afgescheurde spieren van haar rechtervoorpoot, kapotte nier en bijtwonden van een ander dier). Mijn hoofd stond er dus niet naar!!!
Stella is gelukkig aan de beter hand, Poes Jacobs nog niet echt!
 
Maar vandaag heb ik even de moeite gedaan om een loterij in elkaar te steken!
Er hebben 18 mensen meegedaan aan mijn eerste give-away, waarvoor dank!!
Er waren alleen maar leuke en toffe reacties bij, zeker de moeite om eens te lezen hoor!!!
Ik zal bij elke tip van jullie die we uitvoeren, een foto-verslagske maken!!
Alle namen werden in volgorde van reageren opgeschreven.

Ik zocht de cijfers 1t/m 18 uit de maaltafeldoos van Kapitein Winokio. En voor de slimmekes onder ons: voor de cijfers 11, 13 en 17 nam ik 81, 63 en 27 in de plaats.

Alle kaartjes werden in Stella's nieuwe fietszakken gezwierd!

Schattig zakje he! Van den Action!

Ferre's redelijk onschuldige hand trok een kaart!

Tromgeroffel! Nummerke 14!!!

En dat is Katja(@Yane)!!!
 
Proficiat Katja!! Bezorg jij mij even je gegevens??
 
Zoooo, dat was het weer!!Tot de volgende!!!!


9 opmerkingen :

Twee emmerkes water zei

Proficiat Yane :)
veel beterschap voor de dochter en de arme poes!

vee zei

Goh mijn hart stond efkes stil....niet dat ik niet wilde winnen hoor, maar vier keer winnen op een rij...dat is wat van het goede te veel....dan zou ik,gaan vrezen voor de weerbots
Katja, proficiat
En het is een heel tof zakske !
Poezen genezen hun eigen, zei ons moeder altijd
Of was dat omdat ze geen geld aan een dierenarts wilde geven...

Saskia SSeWS zei

Veel plezier met de vele tips. Ik wist niet dat de kapitein ook aan de tafels deed!
Veel beterschap voor de poes!

ikke zei

Veel plezier met al je tips, jullie hebben vast een leuke zomer, en Katja en Yane gefeliciteerd!

ikke zei

Oh ja en veel beterschap!

Katja (@Yane) zei

Joehoe!!!!!!!!!!!!!
Ben super-blij! Ik stuur je een mailtje!
Hopelijk is Stella ondertussen al wat beter... Beterschap!

Cowboys en dindianen zei

Katja, jullie pakketje gaat vlug op de bus! !!

CreativEls zei

Gefeliciteerd Katja. Gelukkig is Stella beter, ocharme poes. Hopelijk komt het snel goed.

Zaanse Zolder zei

Hoeraaaaaaa voor Katja !