dinsdag 23 juli 2013

Lucky one...

Jeeeeeeeujjjjj!!!!! Ik heb gewonnen! Ik heb vorige week de give-away bij Brigitte gewonnen!!!
Brigitte heeft een wondermooie en erg kleurrijke blog!! Zo eentje dat je instant gelukkig maakt!!
En je kon dus bij haar kans maken op een stoffenpakket...
Dit toffe pakketje zat in mijn brievenbus...


Leuke stempels hè!!



Een super schattig geur-boekje voor Stella!!

Zucht, ik ben verliefd op dit stofje...

Het lieve briefje...
 
Brigitte, bedankt voor dit leuke pakket, ik ben er superblij mee!!!!
 
Zo, bedankt voor het lezen, op zeer onregelmatige basis zal je deze vakantie hier een postje vinden!
Ik geniet namelijk van mijn gezinneke, het zonneke, terraskes doen met vrienden en familie, uitstapjes met vrienden en familie, kampeertripje bij mijn avontuurlijke vrienden in dArdennen,enz...
Maar al die mensen zien hun schone snoet liever niet op deze blog verschijnen!
 
Dus toedeloe! Tot...???
 
 


3 opmerkingen :

Brigitte vS zei

Wat een leuk pakketje zeg, daar zal je vast veel plezier van hebben :D

Groetjes, Brigitte *die andere, hahaha*

Zaanse Zolder zei

bofbips !

Brigitte Peetermans zei

Blij dat het is gearriveerd.

Meteen materiaal om minder mooie dagen mee te vullen.
Maar met dit weer moet je absoluut ergens buiten genieten, in de Ardennen of zo.

Een heel ontspannen vakantie aldaar!

Brigitte niet de "andere", wel die van de "Dachshund"