donderdag 6 juni 2013

Petit Pan Antwerpen...

Ik ben op stap geweest! Ik ben na 5 maanden rust, waarvan 4 maanden  zo goed als platte rust, op stap geweest!
Voelt u de extase?!!!
Ik ben, tesamen met mijn Dindiaan, naar 't Stad geweest.
Oke, 't Stad is dus Antwerpen...nee nee, nu geen bakken kritiek in mijn mailbox asjeblieft! Ik erken ook andere steden in hun grootsheid zoals bijvoorbeeld Hasselt, Gent, Lier, enz...
Maar deze uitstap was dus naar mijn Antwerpen!!!
Wij zijn met z'n tweekes gaan ontbijten in Het dagelijks brood met een goei koem koffe:


Echt een koem koffe! Bij ons thuis serveren wij hier soep in!Zo groot! En lekkere koffie!!
 
Van ons ontbijt heb ik geen foto's omdat ik kei veel honger had en gewoon ben beginnen eten :)
Maar ik had bio-yoghurt met vers fruit en een verse appelsiensap en den Dindiaan had spek met eieren en zuurdesem-brood. Lekker!!
 
Na het ontbijt richting de Kammenstraat naar de Think Twice , een tweedehandszaak, waar die dag alles , maar dan ook alles, 2 euro kostte! Mijn koopjes toon ik tijdens een volgend bericht!
 
Daarna naar de Nationalestraat naar de spiksplinternieuwe PetitPan-winkel!
Ooooooooooh, zooooooo schoooooooon!!! Zie; kleine impressie:

 
 
Mijn hart maakte -een gecontroleerd- vreugdesprongetje!
Man man man, wat hebben die leuke stofkes, lintjes, paspelbanden, knopen, tafeldoeken, hemden, kussens, dekens,...
Mocht er iemand mij ooit ne keer iets kado willen doen, mannekes, dit is mijn Walhalla!!
Maar ik heb mij braaf ingehouden, dit is mijn buit:
2 meter stof (waar ik mij thuis efkes heb ingerold), een zakje met kleine lapjes stof,5 knopen en2 meter paspelband.
Dit alles verpakt in dit leuke zakje:
 
Voila! Volgende keer meer!
Groetjes en toedeloe!
 
 


14 opmerkingen :

Katrien Verelst zei

Mag ik volgende keer mee?

Cowboys en dindianen zei

Ja, graag!!!

Katja (@Yane) zei

Ik ben jaloers, op jullie uitstapje!

Cowboys en dindianen zei

Ik zal eens een dagje Antwerpen organiseren ;-)

vee zei

Dátbhad ge dus niet moeten ertellen, dat er daar een Petit Pan winkel is.....ik ben echt zot op die stofkes
En Julia s shop is dat ook niet in die straat
Aiai mijn vakantiebudget zal snal op zijn als mijne eerste citytrip naar Antwerpen is...
Groetjes van de Parking !
Kon ik mij toch niet laten hihi

Cowboys en dindianen zei

Hahaha!!! Jaaaaa, een goeike!! Ja, Julija zit in dezelfde straat net als Petit pan en Who's that girl enz...ik bezorg je wel alle leuke adreskes! !

CreativEls zei

Leuk verslagje. Als ik nog eens in Antwerpen kom, dan moet ik daar zeker heen !

vee zei

Ok ! De dochter gaat al mee om mij uit te leggen hoe ik er met de metro geraak vanaf het trienstation, ja ik heb al heel londen gezien met de metro, zelfs alleen, maar in eigen land kan ik dat weer niet......

Cowboys en dindianen zei

Dankuuu! Ja, moet je zeker doen!

Nena zei

Ik wil ook wel mee, ook al kan ik niks maken. Zo'n leuk winkeltje! De verzamelaar in mij wordt wakker :D En het dagelijks brood ziet er ongelofelijk gezellig uit!

Cowboys en dindianen zei

Gij MOET mee!! ;-)

KellyJade zei

oooooh ik wil ooook!

Cowboys en dindianen zei

:-) gewoon doen ;-)

an zei

waaaa? ik ben van antwerpen en weet hier niks van ... hoe zot is dat nu zeg :-) Merciekes voor de MEGAtip!