vrijdag 28 juni 2013

Kinder-uitstap: tip 1...

Het is vakantie en wij zien het volledig zitten!!
Mijn oproep voor kindertrip-tips heeft ons al leuke ideetjes gegeven! Wij gaan sowieso ne leuke zomer tegemoet :)
Maar ik ga jullie ook voorzien van tips voor trips (al dan niet met kinderen):
 
Tip 1: Een belachelijk grote ijs-coupe of pannenkoek gaan eten!
Hahaha! Sus ziet het volledig zitten!

Stella kreeg een mega-pannenkoek met poedersuiker en bruine suiker! Niet te doen he!!! Zo zoet , jakkes!
 

Ferre besloot zijn citroen-sorbet op te zuigen via zijn koekjesrietje (=instant koppijn)
 
Wij gingen naar ijssalon Roma te Essen, maar ik ben zeker dat er in jullie buurt ook calorie-bommekes zijn!
 
Geniet van je vakantie en je kan nog steeds meedoen met mijn wedstrijdje!!! Klik hierboven bij de give-away en kijk maar eens wat je moet doen om leuke retro-spulletjes te winnen!!
Toedeloe!!!
 
 
 
 


2 opmerkingen :

CreativEls zei

Mmm lekker ! De jongste gaat creatief om met het verorberen van zijn ijsje. Sus straalt bij zo een megacoupe en Stella die is klaar om er aan te beginnen. Zag er heel gezellig uit.

Zaanse Zolder zei

Hahahahahaha goed idee zeg !! Dat mega ijsje op de eerste foto is echt de max! Ik zou het niet wegkrijgen denk ik :-)