zondag 16 juni 2013

De tafelloper-Boardwalk...

Mijn eerste Boardwalk-broekje passeerde hier al de revue, nummer twee ziet u vandaag en aan nummer drie werk ik ijverig verder.
De groene Boardwalk heeft nogal een hoog rappers-gehalte bij Stella ( precies Slongs Dievanongs!!), dus maakte ik deze tweede broek zonder de extra naadwaarde.
Stella koos een tafelloper als stof voor haar tweede broek. Vorig jaar ofzo (of is het al langer geleden??) zag ik bij Emma &Mona dezelfde tafelloper gebruikt worden voor een schoon rokske.
Ik had echt kei toevallig eenzelfde tafelloper die dag gekocht in de soldenbak van de Casa.
Hier wordt die tafelloper dus een broek, kwestie van uw kinders bij uw tafellinnen te laten passen.
Sjiek feestje?? Maak gewoon tafelkleedjes, servetten, broeken, hemden uit 1 baal stof! Ge moet dan wel niet kwaad zijn als de Bomma haar mond afveegt aan uw jongste zoon zijn hemd..



Ik gebruikte Stella's tapijtje als achtergrond en schoof dus Playmobil-land aan de kant...
 
 
Ge ziet; makkelijk te combineren met allerlei t-shirtjes!


Lichtblauw paspelke...

Enthousiaste dochter...


Dochter die ontdekt dat Playmobil-land een aardbeving heeft meegemaakt!
 
Patroon: Boardwalk uit Homemade mini- couture.
Stof: Tafelloper Casa
Paspel en boordstof: PP-Textiel te Nieuwmoer.
 
Zooooooooo! Dat wassie ook alweeeeeer! Tot de volgende keeeeeer!!
















 

14 opmerkingen :

Saskia SSeWS zei

Inderdaad een tof stofje om te combineren!

Nena zei

Wat een mooie broek! U posts maken ne mens echt meteen vrolijk! Ik krijg altijd goesting om zelf iets te gaan maken ;) uw kindjes hebben toch zoveel geluk met zon fantastische mama zoals gij! Xxxx

Cowboys en dindianen zei

:-)

Cowboys en dindianen zei

Kom ne keer af! Ik heb ook patroontjes voor Little Boy ;-)

KellyJade zei

tof broekske! niemand dat da ni weet dat da van een tafelloper gemaakt is he! alles ja, behalve dan iedereen die uw blog leest :)

JoChapeau zei

Supertoffe broadwalk in die stof !!!

Cowboys en dindianen zei

Haha! Ja , dat is waar! Wat een geluk dat ik zo weinig volgers heb!! ;-)

Cowboys en dindianen zei

Het patroon komt nu precies beter tot zijn recht he!!

Pluisje zei

De broek zit haar als gegoten!

Cowboys en dindianen zei

Dankje!!! :-)

Nena zei

Wij moeten dringend eens afkomen. Ons klein monster is al een derde tandje aan het krijgen!

Fienenmien zei

Heel knap, ik ben zelf al een tijd aan twijfelen om dat boek aan te kopen, nu komt het zeker op mijn verlanglijstje :-). Trouwens een heel toffe blog!

Nena zei

En een vierde! ö

Sarah De Baer zei

Wauw geweldig!