donderdag 18 april 2013

En toen scheen de zon...

Het moet gezegd zijn, ik had de vorige dagen last van stress. Op zich is dat niet zo heel vreemd, ik ben als roodharige, nogal temperamentvol. Eigenlijk ben ik een vrij rustige mens maar als mijn emmer vol is, ben ik euh, furieus. De rede van mijn stress is of was mijn computeronkunde: ik ben een computerklungel! Het feit dat ik dit blogske maak ,is een wonder want in mijn buurt crashen computers! Ik heb geen kaas gegeten van RSS, berichtenfeeds enz. het lijkt wel chinees (en dan bedoel ik niet die goeie afhaalchinees van hier juist over de grens met z'n pindasaus hmmmm).
De vele berichten in blogland over het verdwijnen van Google reader en de overstap naar Bloglovin deden mij al wat heen en weer schuiven op mijne stoel. En mijn onrust was niet ongegrond want zo gauw ik een account had aangemaakt bij bloglovin vond ik mijn blog daar niet en vlogen allerlei termen mij rond de oren. Ondertussen crashte mijn berichten, blokkeerde het een en het ander en algauw steeg mijn temperatuur, kreeg ik hartkloppingen, geraakte mijn spijsvertering in de knoop en en en verloor ik mijn aangeboren vriendelijkheid en charme. De computer vloog net niet door de kamer (enkel en alleen omdat dit niet mocht van den indiaan)!

Een paniekerig bericht op facebook van mij en daar, daar was de zon, de reddende engel, de ridder op het witte paard, u mag dit zelf invullen, laat u maar eens gaan. Weet ge wat? We noemen hem voor het gemak even TOM. Tom stelde mij gerust, zocht gedurende EEN HELE DAG uit wat het probleem was (lees mijn onkunde) en zorgde voor een oplossing. Zucht, zo schoon kan het leven zijn. Het enige wat u nu nog kan doen is op die lichtblauwe knop (inderdaad, diegene met: follow this blog with bloglovin) drukken en mij eventueel volgen. En geen paniek, als het niet lukt, bellen we Tom.

Zie je, ik kijk altijd vriendelijk! Met dank aan Stella!!


Zo, dat was het voor vandaag! Hawdoe (grens taal)!

2 opmerkingen :

Mimi zei

roodharig of niet we zullen allemaal wel s ne keer "uit ons kram" schieten zeker ;-)
net zoals we allemaal ne ridder op het witte paard ergens hebben rond galopperen!
& niet vergeten: kinderen liegen nooit:
dus ge zult welt een hele lieve madam zijn ;-)
liefs, mimi xxx

Cowboys en dindianen zei

Ooooh, kei lief!!