woensdag 10 april 2013

Charlie...

Het was eventjes stil op mijn blog dankzij de paasvakantie...
Op allerhande plaatsen moesten familie en vrienden namelijk verlost worden van eieren en chocolade hazen in hun tuin. En daar moet ne mens serieus van bekomen...
Op creatief vlak werd er vorige week vrij weinig gepresteerd (op degustief vlak daarentegen!!)...
Maar vanaf afgelopen maandag ging den blok er weer op: gedaan met chocola en hop hop (er is toch wat achtergebleven van die hazen zenne)..arbeiten!!
Mijn energie-peil gaat ondertussen rustig omhoog, maar een kledingstuk maken in een enkele dag, zit er nog niet in.
Gedurende meerdere dagen werkte ik het "Charlie-patroon" uit van Zonen 09.
Dit is een zalig patroontje, makkelijk stap na stap te volgen!!
Voila! De lente- Charlie!!



Voor de foto-shoot trokken we naar onze bouw-put: vorige week was hier ons terras...nu zwart zand!
Over hopelijk niet al te lange tijd staat hier de uitbreiding van ons huisje...
  





Je ziet,Stella kan al professioneel "schup-hangen"!


Hier is ons madame het spuugzat om alsof te schuppen!


Oooooh YES, de put !!! Hier is Stella weer gelukkig!!


De bloemetjes-tricot komt uit Hoogboom. De oranje binnenstof was in een vorig leven een t-shirt  van mijn moeder.
De boordstof kocht ik op de markt van Roosendaal, vlak over de grens dus.
 Zo dat was het voor vandaag, bedankt voor het bezoekje!!

3 opmerkingen :

Nena zei

Ik moest wel giechelen toen ik dit las, leuk geschreven! Stella ziet er geweldig uit, echt een fotomodelleke ;)

billiepop zei

Zalige versie van de meisjes-Charlie! Schön, schön, schuppen in stijl! ;)

Annemie Van Loon zei

Weer zo'n knap truitje! En Stella is super met die mooie bloem in haar haar!!