zondag 14 april 2013

Charlie in 't paars...

Stella en Charlie , dat klikt, gelukkig!!

Stella is immers zeer kieskeurig..

Dus produceerden mijn viking en ik een paarse bloemekes-Charlie.
Ah ja, effe ter verduidelijking: ik heb het hier over mijn naaimachine en ik, niet over een of andere blonde, Zweedse god...



Stella had geeeeeeeen zin in poseren dus hier moeten jullie het met doen!
Daar zit ze dan, op de vensterbank, te zonnen...
En voila, de kraag kan ook rechtop staan! Als Stella aan het syndroom van Knokke-Le-Zoute zou lijden, geen enkel modieus probleem !!! 


Voor de mensen die dit syndroom niet kennen:





Voor ik het vergeet: de bloemekes-stof  kocht ik jaren geleden in een tweedehandswinkel in Mechelen. 
De paarse binnenstof was, net zoals de vorige Charlie, afkomstig van een t-shirt van mijn moeder. 
Boordstof kocht ik in Roosendaal.

Zo, bedankt voor het bezoekje!!!!

4 opmerkingen :

Annemie Van Loon zei

Me like...
Alleen jammer van die boom :-(

Cowboys en dindianen zei

Ja, maar ik beloof plechtig dat we enkele fruitboompjes in de plaats gaan zetten, speciaal voor jullie bijtjes!!!

vee zei

Schoon stofke, winkel ken ik niet...
Ha hebde gij ook ne ferre !

Cowboys en dindianen zei

Awel, dat was in een of ander winkelgalerij en die hadden een piepklein rekje met stofjes. Maar ik ken noch de naam noch het adres van de winkel....
Jaaa, onze jongste heet Ferre!