vrijdag 8 maart 2013

Granny squares- zakken...

Nee, nee, ik ga hier niet uitleggen hoe je "granny squares" moet haken! Waarom niet? Omdat je hiervan honderden voorbeelden vindt op youtube waarin dat door zeer capabele madammen is uitgelegd en ik daar niks aan kan toevoegen.

Wat dan wel? Awel, ik wou laten zien waarvoor je ze kan gebruiken! 
Stella vroeg mij gisteren namelijk heel lief:" Ah, mama, wat ga je nu eigenlijk doen met uw pottenlappen?"...

Wel dochterken, op mijn trui naaien (op pinterest zie je er ook met kanten lapjes) over de zakjes!




Netjes meten en vastspelden over de oorspronkelijke zakjes...






De kleuren komen niet echt tot z"n recht...





Dit zijn de juiste kleuren...van mijn nieuwe zakjes op m'n trui!!!


1 opmerking :

Nena zei

Geweldig! Ik hoop dat onze squares binnenkort eindelijk tot een deken evolueren :)