dinsdag 19 maart 2013

Good looking kid...


De vorige weken maakte ik (of iemand anders) spulletjes voor Ferre en Stella, maar Sus viel een beetje uit de boot...Dus ging ik opzoek naar een passend ideetje voor op een t-shirt te flocken.
Sus houdt enorm van dieren, zijn Nintendo, muziek van Johnny Cash en brillen. Sus houdt zelfs zo erg van brillen dat hij ons ervan overtuigde dat hij amper het bord kon lezen op school. Zijn teleurstelling was dan ook groot toen de oogarts vaststelde dat er niets mis is met z'n ogen...Ik heb hem dan maar een oud montuur      
kado gedaan dat ik nog had liggen in mijn klasje.



Zo gaat Sus dus mee naar de winkel, wandelen op de Heide,...en meermaals krijgen we te horen:" Ocharme, zie dat ventje, 't sukkelaartje moet zo"n grote bril dragen!" Hahahahaha!!!!!

Terug naar het flocken: afgelopen weekend deed ik een poging om het portret van Johnny Cash te flocken, wat wonderwel goed lukte tot onze Ferre zich moeide en alle stukjes door de woonkamer vlogen ...exit Johnny...

Vandaag maakte ik dit:

Tja, eigen kind, schoon kind he!


Mama, zal ik zo wat poseren?!




Ik weet niet waarom, maar dit is zijn favoriete houding!

En toen was het gewoon belachelijk koud!
Zo, dat was het voor vandaag! Bedankt voor het bezoekje en tot gauw!!

4 opmerkingen :

Annemie Van Loon zei

Wauw Nathalie, weer super knap gedaan! Ik zal toch echt eens bij jou in de leer moeten komen... :-)

Cowboys en dindianen zei

we zullen eens afspreken!! Maar het lukt zeker niet altijd bij mij zenne!!

Daan zei

Supers :-)!

Cowboys en dindianen zei

Danku !!!