dinsdag 19 februari 2013

Thee drinken en broches naaien...

Wat doet je als je naaimachine vanuit de hoek van de kamer naar je lonkt en je NIETS mag doen, behalve liggen, lezen, heel efkes haken, teveel pinteresten (is dat eigenlijk een werkwoord?), kortom RUSTEN???
Dan loop je ofwel bijna de muren op ...of...je laat iemand naald, draad, knoopkes en overschotjes stof uit de kast duikelen en....je naait, waardoor je hartslag vanzelf beter is (en de cardioloog gelukkig).

Dus met een grote pot thee bij de hand maakte ik "Mme ZsaZsa-brochekes"....

Ik maakte er grotere en kleinere...nu nog gegadigden om ze aan te geven!



Awel, hier word ik nu gelukkig van se! De theepot kreeg ik van Sinterklaas, maar een goede bron vertelde mij dat de pot uit deze webshop komt . Het dienblad heb ik ook ooit eens gekregen, maar is van hier.

6 opmerkingen :

Sweet Sienna Hope zei

Dat dienblad is heel schoon.Ik had vorige zomer een gebroken voet, vandaar dat ik toen beginnen haken ben. Mooie broches!

Cowboys en dindianen zei

Dankuuuu! Ja, haken ben ik ook al een beetje aan het doen, maar ik mis het naaien toch ...zeker als ik zie wat voor mooie spulletjes iedereen maakt!
Maar e-mail mij uw adres, dan stuur ik een broche +.....op, want ik vind het erg tof dat u reageerde en mij wilt volgen!! Bedankt!!!

Brigitte Peetermans zei

Ik vind je broches erg leuk en heb genoten van je stukje, zeker nu ik momenteel zelf moet rusten omwille van een hernia en ook tegen de muren oploop.
Gelukkig is er blogland.

Verder inderdaad supermooi dienblad en ook je theepot mag er zijn.

Geïnteresseerd in handgemaakte theezakjes? Bij mij is het giveaway (ik probeer aan de 101 volgers te komen):

http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be

Le Thé Dachshund Grey est arrivé!
Limited Edition.
(what else?)
Bij 101 volgers gaan de handgemaakte theezakjes in poederpastelstoffen Dachshund Grey Special Edition de deur uit.

Brigitte Peetermans zei

Oh en ik vergeet nog te zeggen dat ik de naam van je blog erg leuk vind.

Cowboys en dindianen zei

Bedankt voor je tip!!! Het zijn prachtige theezakjes!! Ik ga vast en zeker reclame voor je maken!! Ik heb me alvast bij je volgers gezet :-)
Veel beterschap! En hopelijk zie ik je hier nog eens!

Cowboys en dindianen zei

:-) Bedankt! !!