zondag 3 februari 2013

Mijn Jacobskinderen in een Jacob!

Als je kinderen de naam "Jacobs" dragen , kan je natuurlijk niet anders dan ze in een Jacob te steken!
Voor Stella maakte ik er eentje (maat 122) in een oranje tweed, met blauw paspeltje rondom de zakjes...





Ik weet, het is een donkere foto, we zullen dat maar op de donkere winterdagen steken!!



Ferre kreeg een kleiner formaatje (maat 98) met een groen paspeltje in de zijnaden en..........(tromgeroffel)....een teddybeer in elke broekzak!


Niet slecht voor een "broddel-mie" he!

Het patroon bestelde ik natuurlijk hier!
De oranje stof kocht ik vorige winter in de stoffenhallen te Kapellen.
De beertjes recupereerde ik van een kapot poppenlakentje dat ik ooit tweedehands kocht.
Het schoon behangpapier (waarvan de kleur niet tot z'n recht komt in mijn foto's) is van hier
                                                           (pip studio voor Eijffinger)


7 opmerkingen :

Nena zei

Jeej, mijn allerliefste supertante heeft een blog! :D
Prachtige broekjes, die teddyberen zijn geweldig! (:

Cowboys en dindianen zei

Mijn eerste volger krijgt een teddybroek ;-)

billiepop zei

Hé, grappig, mijn dochter is ook een 'Jacobs', maar is jammer genoeg nog te klein voor een Jacob. Kan niet wachten tot ik een eerste exemplaar voor haar kan maken.
De jouwe zijn alvast heel geslaagd!

Zijn ze moeilijk om te maken?

Cowboys en dindianen zei

Dat is idd grappig!! Billie Jacobs klinkt trouwens heel stoer, zalig!! Nee, het is een heel duidelijk patroon met een super handleiding met foto's. Je kan het zo moeilijk maken als je zelf wilt.

billiepop zei

Het is ook een stoere ;)
Zal al eens een testexemplaar maken voor mijn neefje, zodat ik het onder de knie heb tegen dat ik mijn kleine Jacobs in een Jacob kan steken!

KellyJade zei

Dat zijn mooie broekjes! Ik zou precies ook zo eentje willen! :)

Mammabelle zei

Echt knap!
Mooi met dat blauwe paspeltje! Schattig met de beertjes