donderdag 14 februari 2013

Ferre's dino-hemd!

Omdat ik ,dankzij een streng dokters verbod, niet achter mijn naaimachine mag (of eigenlijk kan) zitten en er ten huize Cowboys en dindianen dus weinig creatiefs geproduceerd wordt momenteel: eentje uit de oude doos!
Dit hemdje maakte ik vorig jaar voor Ferre , terwijl mijn schoonmoeder (ik heb de beste!!) hetzelfde maakte voor Sus.
Inderdaad, het is niet gestreken want dat mag ik ook niet doen!

De stof heet "Dinosaur theme parc" en ik kocht het  hier.

Precies een cowboy-hemdje, he!!

Dit grappige aapje kreeg Stella van haar peter, het is een kapstok die je over je deur schuift!
Ik weet echt niet meer vanwaar ik het patroontje had, vermoedelijk uit een Knippie of Ottobre, ik zoek het (zogauw ik mag) op!

Ps= Omdat Ferre groeit als een kool, gaat dit hemdje naar mijn coolste neefje Maure !

1 opmerking :

Nena zei

Ooooh, prachtig! Ruben is er zowizo ook dol op :) en Mauretje natuurlijk ook!